יום שלישי, 5 ביוני 2012

Face Of The Day

בימים רגילים יש לי בערך כ 40 דקות להתארגן בבוקר.
תורידו מה 40 דקות האלה את העובדה שעברתי מדירה של 25 מ"ר ולדירה של 95 מ"ר, אז כל הבוקר אני מטיילת בדירה כאשר כל דבר נמצא בחדר אחר.
תורידו עוד זמן של להתרענן בבוקר ולהתלבש ועוד זמן על להכין לי אוכל לעבודה לכל היום,
וקיבלתן כמה זמן נותר לי בבוקר לאיפור - כלום זמן.
ובכל-זאת, אני לא אוהבת לצאת מהבית ללא איפור, ועל כן הייתי צריכה למצוא שגרת איפור מהירה.
את השגרה הזו מצאתי, ומידי פעם אני פשוט משנה מוצרים או צבעים, אבל הרעיון נשען על אותו עיקרון - מהיר וטבעי.

והלן המוצרים:



והמברשות:


אחרי שניקיתי את הפנים ושמתי קרם לחות, אני מתחילה בפריימר של לוריאל פרופשיונל.
אחרי שהפריימר מעט נספג אני שמה קונסילר, היום זה היה קונסילר קרמי של אינגלוט (לא בתמונה), אותו אני מניחה ומטשטשת עם deluxe crease brush - real techniques.
את הסטודיו-פיקס פאודר של מאק אני מניחה עם הקבוקי של ברברי על כל הפנים.
לגבות אני משתמשת בג'ל שקוף של אנסטסיה. בבוקר אין לי מספיק זמן למלא את הגבות עם צללית, ואני מרגישה שהג'ל מספיק, במיוחד שאני לא מחפשת לוק דרמטי בבוקר.
אחרי המייקאפ אני עוברת לעיניים (את הסומק/ קונטור/ היילייט ושפתיים אני עושה בסוף).
היום לא השתמשתי בפריימר (כי שכחתי) אבל הצלליות החזיקו מעמד כל היום.
השתמשתי בצלליות של אינגלוט: על העפעף הונחה צללית pearl 402 (נמצאת מתחת לסגולה) עם מאק 139, אותה טשטשתי עם matte 344 (שנייה לפני הסוף) עם base shadow brush - real techniques ועל עצם הגבה השתמשתי ב pearl 393 (הקיצונית) עם אותה מברשת.
המסקרה הנבחרת שלי היא doll eyes - lancome.

כקונטור השתמשתי בhoola של בנפיט עם f40 של סיגמא וכסומק blush40 של אינגלוט עם 109 של מאק.
על השפתיים הונח הסטיין של ysl - 15.











כל זה לוקח לי גג 10 דקות.
בגלל שאני יודעת שאין לי זמן להשקיע בצלליות, אני בוחרת לתת את ה"צבע" בשפתיים.


(ושוב סליחה על איכות התמונות.. כרגע זה מהאייפון עד שאלמד איך לצלם טוב יותר את עצמי עם מצלמה רגילה)

6 תגובות:

  1. אני מאוהבת בסטיינים של YSL. גם שלי הוא מס' 15. ובעיני הוא ממש הקפיץ לך את הלוק!

    השבמחק
  2. אם את מספיקה את כל זה ב 10 דקות, אז את ממש מיומנת.
    הפריימר של לוריאל מוצלח, אצלנו משום מה הורידו אותו מהמדפים.

    בגבות אני "מטפלת" דבר ראשון כי יש לי כמה סערות בלבן מבריק שכדאי לכסות, לעיתים קרובות אני מאפרת ראשית את העיניים.
    קרם הגנה הוא חלק משגרת האיפור שלי ולא מעט אני יוצאת מהבית כשרק מ.אפ, פודרה סומק ושפתון על פני, לאחרונה הוספתי גם את המסקרה.

    ברוכה הבאה, כיף שיש עוד פוסטים לקרוא. לבושתי עוד לא הייתי באינגלוט, אך ציפור קטנה לוחשת שבקרוב יפתח סניף בתל אביב ואז אשלים את החסר.

    השבמחק
  3. הגבות שלי, בהתחלה שלהן ממש עם קרחות, אבל גיליתי שעם הג'ל של אנסטסיה זה מסדר אותן והמראה נקי ולא דרמטי מידי כמו שלפעמים אני אוהבת לעשות בעיקר בערבים.

    אין פה כמעט שמש ואני יושבת במשרד כל היום, אז אני חוטאת ולא משתמשת בקרם הגנה, אולי הגיע הזמן לקנות רק משהו לפנים.. יש המלצות למשהו בלי ריח של קרם הגנה.??

    ואינגלוט - אני כבר מתכננת את סיבוב מספר 2 שלי שם, שמתי עין על צללית ירוק מנטה שאני חייבת לנסות, אבל אין ספק שאת חייבת ללכת לשם רק בשביל החוויה :)

    ותודה על הברכות

    השבמחק
  4. מאוד אהבתי את המראה הכללי :)
    הסטיין של YSL ניראה עלייך נפלא!

    השבמחק
  5. אני תמיד מנסה לתת לעצמי לפחות 20 דק' לאיפור, אבל איכשהו זה תמיד מצטמצם ל-10 דק' בערך, ואז אני גם מעדיפה להשקיע במשהו בסיסי- מייקאפ, קצת סומק, צללית נייטרלית ואיזה שפתון נחמד.
    אהבתי מאוד את הבחירה שעשית כאן, יומיומי לגמרי אבל נראה טוב

    השבמחק