יום ראשון, 3 ביוני 2012

מומלצי מאי 2012

ועכשיו אני רוצה להציג את מומלצי מאי 2012.
יש לי 5 מוצרי איפור ומוצר בישום אחד.
אז הבא נתחיל:

המוצר הראשון הינו מברשת קבוקי של ברברי.
אני בחיפוש מתמיד (בשנתיים האחרונות) אחרי מברשת קבוקי טובה, ולא היה לי באמת את האומץ לקנות את זו של מאק במחיר של 48 יורו.
לאחר דיון קל בפורום איפור וציור גוף המליצו לי על זו של מאק, והבנתי שכנראה לא תהיה לי ממש ברירה אלא לגשת ולרכוש אותה.
חיפוש קצר ברשת העלה שהמברשת של ברברי עולה 45 יורו. 
ועם כל הכבוד למאק, ויש כבוד, במקרה הזה לא היתה שאלה בכלל איזה מהקבוקיות אני הולכת לרכוש. היה ברשותי קופון של 5 יורו הנחה לחנות דוגלאס בהולנד וכך יצא שהמברשת עלתה "רק" 40 יורו, איתה קיבלתי 2 דוגמיות של בשמים שבחרתי, שתי דוגמיות של מייקאפ של ברברי שנזרקו כי הגוונים היו הרבה יותר מידי כהים בשבילי ועוד דוגמית של 4 אודמים שעליהם תקראו בהמשך.
המברשת נעימה בטירוף ובאמת שאני מבינה עכשיו מה הביטוי "להתלטף במברשת" אומר.
הידית של המברשת מרובעת, לעומת עגולה ברוב המברשות שאותן בחנתי, ולא הייתי צריכה זמן להתרגל לזה, זה נוח בדיוק כמו ידית עגולה.
המברשת קלה מאוד, ופה זה קצת מוריד מהיוקרה שלה, ציפיתי לקצת כובד מסויים, לא כל-כך יודעת איך להסביר, אבל אם תפגשו בהזדמנות את המברשת הזו אתן תבינו.
גילוי נאות: אודות קלות המברשת קראתי בהרבה בלוגים לפני שהחלטתי לקנות אותה, אז זה לא שהייתי מופתעת.
אני משתמשת בה להנחת סטודיו פיקס פאודר של מאק וההנחה איתה פשוט מושלמת.
לא כבד מידי, לא קל מידי, פשוט במידה הנכונה.
כן, אני יודעת שיש הרבה מברשות קבוקי שעושות את העבודה ועולות הרבה פחות, אבל כשאני רוצה משהו קשה מאוד להוריד אותי מזה.





המוצר הבא הוא הסומק HARMONY של מאק.
מדובר בסומק חום (בהיר) מאט שאותי משמש לקונטור.
תמיד פחדתי מקונטורים וברונזרים למיניהם, פחדתי להיראות עם כתם חום או כתום על הפנים.
לקח לי די הרבה זמן לדעת איך לשים סומק בצורה שתחמיא לי וממש חששתי לגשת לדבר הבא.
אבל כמו שכבר ציינתי מקודם, כשאני רוצה משהו קשה להוריד אותי מזה, אז אמרתי לעצמי שתמיד כדאי לנסות, אחרת אני אף-פעם לא אלמד.
אז לפני שהלכתי וקניתי את הסומק ראיתי המון סרטונים ביו-טיוב שמדגימים איך לקנטר (מלשון קונטור), ניסיתי עם הסמקים שיש לי בבית את צורת ההנחה ומקום ההנחה והחלטתי שזהו - הגיע הזמן להתקדם.
אצתי רצתי למאק, וביקשתי את הסומק, רק בשביל להיות בטוחה ביקשתי מהמוכרת שתדגים לי איך היא מניחה אותו ואיזה מברשת היא משתמשת.
מתלהבת כמו ילדה קטנה, חזרתי הביתה וישר התחלתי לעשות ניסויים (על עצמי).
מאז הספקתי לרכוש עוד שני מוצרים בקטגוריה קונטור\ברונזר: HOOLA של בנפיט ו LAGUNA של נארס (שניהם בגרסה מוקטנת).
ואני הכי מתחברת להרמוני של מאק.
הצבע שלו מאוד מתאים לבהירות עור, הוא מאט וניתן לטשטוש בקלות.
המוצר מכיל 6 גרם ונראה לי שבשימוש לקונטור בלבד הוא ישאר לי להרבה מאוד זמן.





מסקרה DOLL EYES של לנקום.
קיבלתי אותה בדוגמית, ואחרי שימוש אחד היה לי ברור שאני קונה את הגודל הרגיל.
המברשת של המסקרה היא בצורת חרוט, סיבים קצרים בחלק החיצוני (זה שרחוק מהמקל של המסקרה) והם הולכים וגדלים עד גודל ממוצע של סיבי מסקרה.
הצורה הזו גורמת לגדש בחלק החיצוני של הריסים ונותן מראה של ריסים מלאכותיים בחלק החיצוני, וזה נראה מאוד טבעי.
היא מפרידה את הריסים ואני מרגישה (רואה) אפילו הארכה כלשהי (אני לא משתמשת במעגל ריסים) ובסך הכל אני מאוד מרוצה.
יש למסקרה בישום קל, לי אישית זה לא מפריע, אבל מי שלא אוהבת יכולה למצוא בזה מינוס, מה שכן, אם משווים את זה לריח של המסקרה של איב-סאן-לורן למראה ריסים מלאכותיים אז האיב סאן לורן הרבה יותר חזקה.
השאלה הכי חשובה במוצר שאני אוהבת היא "האם ארכוש אותו בשנית" ובמקרה הזה אין ספק שכן.




המוצר הבא הוא כחלק מסט של בנפיט, מדובר בסטיין לשפתיים וללחיים POSIE TINT של בנפיט.
השתמשתי בו עד כה רק ללחיים ונראה לי שאמשיך להשתמש רק שם ולא בשפתיים.
מדובר בסטיין בצבע ורוד, נוזלי (לא קרם ולא אבקה) שמניחים על הלחיים ל"זריקת" צבע.
המוצר מתקבע במהירות, אם אני שמה כמה נגיעות על לחי אחת, אין מצב לשים על השנייה ואז לטשטש, הטשטוש חייב לבוא במיידי.
אני מטשטשת עם האצבעות, אך כמובן שניתן לעשות את זה עם מברשת.
הצבע הורוד נותןן בדיוק את הזריקת צבע המדוייקת שלעיתים חסרה לי בבוקר.
אני מאוד אוהבת את המוצר.
האם ארכוש אותו שוב? לא. הסיבה העיקרית היא המחיר שלו, וגם כי יש לי די הרבה סמקים. אני עכשיו בקטע כזה שאני רוצה להתנסות בכמה שיותר מוצרים וזו הסיבה שקניתי את אותו מארז שכולל בתוכו 4 מוצרים מוקטנים של בנפיט, מראש ידעתי שלא אקנה בגודל המלא.




מוצר האיפור האחרון הוא מוצר שקיבלתי כשקניתי את הקבוקי של ברברי.
מדובר בדוגמיות של 4 גוונים של אודם של ברברי.
ניסיתי בינתיים רק גוון אחד (blush 09).
האודם נמרח כמו חמאה על השפתיים ונשאר די הרבה זמן. 
בתור מישהי שלא חובבת מוצרי שפתיים מאוד נהניתי ממנו, ואני עדיין נהנית.
האם אקנה את הגודל המלא? עוד לא החלטתי. המחיר לא זול ויש לי די הרבה אודמים שהם לא ממש בשימוש, אז כרגע נראה לי שלא, אבל זה "לא" שניתן לשינוי.



המוצר האחרון לפוסט זה הוא בושם של  כריסטינה אגילרה.
הריח מתואר כריח פירותי של שזיף ואפרסק, ליבו של הבושם הוא יסמין וגרדניה והבסיס שלו הוא עץ ווויט מאסק.
לא כל-כך יודעת להגיד לכן על כל הריחות שמתארים את הבושם, אך כן יש לו ריח פירותי אך לא מתוק מידי (כמו קוקוס) או חמוץ מידי (כמו לימון ) משהו מדוייק באמצע.
מאוד קליל ומתאים לקיץ.
קיבלתי אותו במתנה (גודל 15 מ"ל) יחד עם קרם גוף ועוד לא החלטתי אם ארכוש את הגודל המלא, רק כי יש לי די הרבה בשמים.
אבל מצד שני יש לי רק בושם אחד שהוא קליל לקיץ, אז אולי זה דווקא רעיון לא רע לקנות את הגודל המלא.



זהו, עד כאן המוצרים האהובים במאי 2012.
אם תרצו חוות דעת קצת יותר מפורטת עם סווטשים וכדומה על אחד מהמוצרים רק תבקשו.

אני מצטערת מראש על איכות התמונות, הן נעשו מאייפון.
אני מנסה עכשיו כל מיני מצלמות ואני בטוחה שלאט לאט אני אמצע את זו שמתאימה לי.

2 תגובות:

  1. היי
    מזל טוב על הבלוג החדש :-)
    לגבי המוצרים המוקטנים של בנפיט ונארס, היכן רכשת אותם? אם באינטרנט, אשמח לקישור..

    השבמחק
  2. את המארז של בנפיט קניתי בספורה בהולנד ואת של נארס באתר של נארס, הם לא עושים משלוחים לארץ (בדקתי עכשיו באתר) אני קניתי דרך האתר האירופאי שלהם, אבל שוב, אני גרה בהולנד.
    את המארז של בנפיט אני בטוחה שתוכלי למצוא באתרים כמו:
    www.asos.com
    www.lookfantastic.com
    www.feelunique.com

    השבמחק