יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

הזבל לסל וחסל - חלק א׳

פוסט חדש ודי מלא על מוצרים שסיימתי.
האחרון (וגם הראשון) שעשיתי היה באפריל, ומאז ועד היום הצלחתי לאגור לא מעט מוצרים.
בואו תראו מה סיימתי בפעם הקודמת.

*** אחרי שכתבתי את הפוסט והוספתי את התמונות החלטתי לחלק אותו לשניים כי הוא היה ארוך מידי.

נתחיל עם מוצרי שיער -




מוצרי שיער של חברת SYOSS (אני מגיעה אך ורק לאתר ההולנדי, הוא לא נותן לי להגיע לאתר הבינלאומי של החברה, אך תוכלו להסתפק בלהסתכל על המוצרים) - מותג הנמצא תחת חברת HENKEL, חברת אם גרמנית שתחתיה נמצאות חברות כמו שוורצקוף, פרסיל, fa ועוד.
בגלל שהשיער שלי היה במצב די עגום, קניתי 3 סוגים של סטים של שמפו ומרכך
KERATINE: מכיל כעת 80% יותר קראטין (יותר ממה? כנראה אולי ממוצר קודם). מעתה תוכלו לשחזר את השיער בכל שטיפה.
100% כוח, גמישות וברק, כאילו רק עכשיו חזרת מהמספרה.
- OLEO INTENSE: אספקת שומן אשר תתרום לפעילות הזנה ושיער מבריק. הנוסחה החדשה מזינה באינטנסיביות את השיער והופכת אותו למבריק ורך.
- REPAIR THERAPY:  תיקון אינטנסיבי להשגת שיער בריא ומבריק. הנוסחה של השמפו מטפלת ומתקנת את נזקי השיער ומביאה אותו למראה חזק, בריא ויפה.

הכל טוב ויפה, אבל המוצרים שלהם כל-כך גרועים!!!!!
דווקא השמפו + מרכך קראטין הם האחרונים שניסיתי והיו הנסבלים ביותר, אם כי אחרי השימוש במרכך השיער שלי היה נראה שומני כבר ביום שאחרי.
השיער שלי לא היה נראה יפה יותר, בריא יותר, חזק יותר או מה שזה לא יהיה...
אחרי שימוש בשמפו ובמרכך, השיער שלי עדיין היה מלא בקשרים, ולא נעים למגע.
הנחמה היחידה שלי היא שקניתי אותם במבצע של 1+1 ולא שילמתי מחיר מלא.
אני שמחה כל-כך שסיימתי אותם (אם כי בשני בקבוקי מרכך נשאר לי לעוד לא מעט שימושים, אבל אני בטוחה שזה לא יקרה, אז עדיף פשוט להיפטר מהם)
האם ארכוש שוב? לא!


Deep Repair Masque של Macadamia Professional - אחת ממסיכות השיער הכי מדוברת בעולם הביוטי.
מדובר במסיכה אשר בונה מחדש שיער פגום ומשקמת אותו. מספקת הזנה עמוקה ללא הכבדה על השיער, למראה שיער רך, מבריק וגמיש.
אז המסיכה הזו היתה עוד אחד מהניסיונות שלי לשקם את השיער.
בהתחלה מאוד התרשמתי ממנה, היא באמת גורמת לשיער להיות רך כמו משי ומבריק, אבל היא לא הצליחה להשתלט על כמות הקשרים שהיתה לי בשיער.
גם אחרי שימוש במסיכה, הייתי צריכה לשבת עם המברשת ולסבול במהלך סירוק השיער.
האם ארכוש שוב? לא. לבינתיים מצאתי את המסיכה של aussie שהיא הכי טובה ממה שניסיתי עד כה.

Forceful 23 Super Strength Finishing Spray של REDKEN - קיבלתי אותו די מזמן, באחת מקופסאות היופי שהייתי מנוייה אליהם.
ספריי באמת חזק, אבל לא ברמה שהשיער קשה כמו אבן ולא נעים, אלא ברמה שהוא מחזיק לי תלתלים של בייביליס ויש לי את השיער הכי דק בעולם, שצמה בקושי מחזיק.
האם ארכוש אותו? כרגע לא, כי יש לי ספריי אחר של לוריאל, אני חושבת, אבל ברגע שהוא יסתיים, אז בהחלט יש מצב.


שני מוצרי שיער (שמפו ומסיכה) של ליין ה BC  של SCHWARZKOFF - קיבלתי את זה כסט מתנה ממישהי שהיא מעצבת שיער / ספרית. היא ובן זוגה הוזמנו אלינו לארוחת ערב, אז היא היתה נחמדה מאוד ומאוד לא אופיינית להולנדים, והביאה לי משהו כתודה על האירוח.
מחווה יפה למדי, רק חבל שהסדרה שהיא הביאה לי - smooth perfect מתאימה לבעלות שיער עבה, מתולתל וכזה שהוא מלא ב״אנטנות״.
אז השיער שלי הוא ממש לא כזה ועל כן לאחר כמה שימושים במוצרים פשוט הנחתי אותם בצד.
לא ניסיתי ליינים אחרים, אז אני לא יכולה להגיד לכם משהו לחיוב או שלילה, אבל הרעיון נחמד.


טיפוח הגוף -



Fluffy Body Soap (או סבון קצפת) של ללין - שלי היה בריח coconut verbena, שכנראה היה מהדורה מיוחדת כלשהי כי אני לא רואה אותה באתר שלהם.
בכל מקרה, כשמו כן הוא - הוא סבון קצפת, אותו מרקם אוורירי ויפה, רק בטוח שלא באותו הטעם :)
חוץ מהקונספט המגניב הזה והריחות המדהימים, אני לא מרגישה שהוא עושה משהו מעבר, אבל אין לי רגישות בעור או עור יבש, ככה שכל עוד הסבון מנקה ובעל ריח טוב - אני זורמת איתו.
האם אקנה שוב? כרגע לא, כי קניתי אותו בסוף יוני במבצע של 3+3 , אז יש לי עוד 5 שממתינים לשימוש, ות׳אמת שאם לא יהיה איזה מבצע שווה דומה אז לא בטוח שאקנה שוב, וכנראה אסתפק בכל סבון ״רגיל״ שיש כאן.
אבל בהחלט שווה אם יש עליו מבצעים או סתם כדי לפנק.

שני מוצרים של חברת RITUALS -
 - Calming Bed and Body Mist - ספריי גוף ללא אלכוהול, נעים ומרגיע. אין לו יכולת עמידות והוא מתפוגג די מהר.
למרות שמאוד אהבתי להשתמש בו לאחר המקלחת לtuch אחרון של הירגעות, אני לא אקנה אותו שוב, כי הוא היה יקר מידי.
Calming Body Scrub - זו פעם ראשונה מזה כמה שנים שאני משתשמת בפילינג לגוף ומצטערת שלא התשמשתי בזה קודם.
הגרגירים לא גסים מידי, אך גם לא עדינים מידי שלא מרגישים את העבודה שלהם.
הארם ארכוש שוב? כן בהחלט, לאחר שאסיים את הפילינג הנוכחי.

שני מוצרים שגם כבר הוזכרו בבלוג -
 - SHEA BUTTER FOOT CREAM של חברת LOCCITANE שהפך לחלק משגרת הטיפוח שלי כל ערב.
מיד אחרי המקלחת, אני מייבשת את הרגליים, מורחת שכבה נדיבה של הקרם ומעסה אותה טוב טוב לתוך העור ושמה גרביים עבות ומפנקות (גרבי חורף שכאלה).
בבוקר שלמחרת כפות הרגליים עדיין מרגישות נעימות וחלקות.
האם ארכוש שוב? בהחלט.
 - Body Butter של חברת The Body Shop - אני אוהבת מאוד את הריח הזה כי הוא מאוד מתאים את עצמו לריחות אחרים. ולמה אני מתכוונת: שאם אשים בושם בכל ריח שהוא, לא תהיה התנגשות בין הריחות. הריח הזה מקבל על עצמו ריחות אחרים באהבה.
בנוסף, אני מעדיפה את חמאות הגוף על פני קרמים / תחליבים למיניהם בגלל שהחומר עשיר יותר.
האם ארכוש שוב? כרגע לא, כי יש לי את חמאת הגוף של Soap & Glory שהוזכרה בפוסט הקודם על המוצרים החדשים שלי. כשאני אסיים אותה, בהחלט אקנה אחת של The Boday Shop.

נרות ואקססוריז -



שני נרות - אחד של Bath and Body Works והשני של Yankee Candle
 - Tiki Beach  - BBW - נר שיצא לקראת הקיץ והיה במהדורה מוגבלת. הריח שלו מורכב מקוקוס קלוי, וניל, מאסק וסחלבים.
ריח מאוד קיצי אך עדין, -הקוקוס הינו ריח מאוד דומיננטי, אך הוא לא משתלט פה אלא באמת מרגישים ערבוב של ריחות מתוקים.
אין על הנרות של BBW, מהקטנים עד הגדולים, הם מפיצים ריח בכל גודל של חדר שיש. גם הנרות הקטנים הצליחו להפיץ ריח אצלנו בסלון שנחשב די גדול.
האם ארכוש שוב? אם אהיה בארה״ב, אז בטוח שכן - בלי שום ספק. כרגע יש לי עוד שניים שמחכים להבערה, ועוד שניים של Yankee Candle.
Clean Cotton - Yankee Candle - כתבתי עליו בפוסט של מומלצי הקיץ שלי, בחלק הפחות טוב.
הריח מתואר כ״כותנה שיובשה בשמש עם רמז של ירוק (דשא), פרחים לבנים ולימון״.
הריח משגע, ריח של נקי. העניין הוא שהוא לא עמד במבחן הפצת הריח.
לדעתי זה היה בגלל התקופה בשנה, הוא מתאים יותר לימי חורף, שהבית סגור, החימום עובד ואז הוא מצליח להוציא מעצמו יותר כנר.
האם ארכוש שוב? לדעתי, אם ארכוש את הריח הזה או שארכוש אותו כשהוא בצנצנת כי לדעתי הם יותר טובים או שאנסה את הנר עם שתי הפתיליות ולא אחת.

עוד מוצר מבית Bath and Body Works, שאני מחסלת אותם כמו כלום הם ה
Hand Sanitizer - Anti Bactarial Hand Gel הקטנים. יש לי אחד בכל תיק (ויש לי שלושה תיקים עיקריים שאני הולכת איתם), אחד על השידת איפור שלי, ועוד שקית מלאה בכאלה שממתינים לתורם.
בהחלט ירכשו שוב ושוב.

פדים קוסמטיים של life, מותג הבית של סופר-פארם לעומת פדים קומסטיים של etos ( חברת פארם מקומית, מקבילה לlife) -
על אלו של etos כתבתי גם בפוסט הקודם על המוצרים שסיימתי. אני מאוד אוהבת אותם. הם עבים מספיק בשביל לספוג כל מוצר נוזלי שאני משתשמת בו (טונר, מסיר איפור, תחליב ניקוי ), נעימים והכי כיף -- זולים.
לעומתם אלא של life ממש ממש לא טובים. הם נורא דקים, אז השתמשתי כל פעם בשניים צמודים והם לא נעימים. קניתי אותם כי הייתי בארץ, כי אצל אמא שלי בבית היה רק צמר גפן ואני לא אוהבת לנקות עם צמר גפן.
האם ארכוש שוב?
את אלו של life - לא.
את אלו של etos - בהחלט כן.

מברשת של Clarisonic, Sensitive Brush Head - מיועדת לכל סוגי העור, הפעולה שלה עדינה יותר משאר המברשות ולכן מתאימה גם לעור רגיש יותר.
האם אקנה שוב? לא, כי יש לי עוד כמה מברשות בצד, ואחרי שאשתמש בכולן, אני חושבת שאדבוק בסדרת ה LUXE שלהם, שאני משתמשת במברשת מהסדרה כרגע והיא הרבה יותר עדינה לפנים.


אז כאן החלטתי לחתוך את הפוסט, בפוסט הבא תפגשו את מוצרי האיפור שסיימתי, מוצרי טיפוח העור ובושם אחד.
מחכה לכן :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה