יום שבת, 5 באפריל 2014

קניות, קניות, קניות.... אז הייתי בניו-יורק וזה.....

 אז הנה אני שוב.. חזרתי :)
הייתי בחופשה קצרה (שבועיים זה קצר או ארוך?) וחזרתי לנונ-סטופ עבודה וכמובן לטפל בקטנה.
את התמונות לפוסט עשיתי כבר איך שחזרתי, אבל עוד לא הצלחתי למצוא זמן לשבת ולכתוב אותו.
אבל הנה אנחנו כאן, ויאללה בואו ניגש למלאכה.

הייתי בחופשה בארץ ובניו-יורק.
היה כיף אדיר, רק לא מספיק זמן בארץ, אבל אל דאגה החופשה הבאה כבר מתוכננת.

אני רוצה לשתף אתכן במוצרים שרכשתי בארה״ב.
קניתי הרבה פחות ממה שחשבתי שאקנה. לא כי לא רציתי, תאמינו לי שכל יום נכנסתי לספורה וגם כל יום קניתי לי משהו (חוץ מיום אחד שלא הרגשתי טוב והייתי כל היום בחדר במלון).
אבל איכשהו יצא שחזרתי הביתה ואמרתי לעצמי ״זהו?????״

כמו בביקור הקודם שלי בניו-יורק, גם הפעם קבעתי לי פגישה בספורה עם מאפרת בכירה בחנות.
מכיוון שלא הצלחתי למצוא אונליין פגישה לסניפי הספורה שהיו קרובים לי למלון, יצרתי קשר עם הבחורה שאיפרה אותי בפעם הקודמת והיא קבעה לי פגישה בספורה בטיימס-סקוור.
כבר כתבתי על השירות בעבר, אבל ממש בקצרה: שירות של שעה וחצי שבו המאפרת אוספת את כל המוצרים שנראים לה שמתאימים לך ע״פ שאלון שנשלח אלייך לפני הפגישה. השאלון מתמקד בטיפוח העור, איפור, טיפוח השיער ובישום. השירות מותנה בקנייה ב 125$ בחנות.

בזמן שהתכתבנו באימיילים, רשמתי לה שאני מתעניינת במוצרי הטיפוח של perricone MD, אז מראש היא הביאה מוצרים שלו (שלא כמו בפעם הקודמת שהיא בחרה ע״פ ראות עינייה בהתאם לתשובות שלי על השאלון).

אז יאללה, מה קניתי:



מוצרי טיפוח מבית perricone MD
שתי ״טענות״ היו לי בנוגע לעור הפנים שלי... נקבוביות והעובדה שאני לא אוהבת לשים קרם הגנה ועל-כן מעדיפה קרם הגנה עם SPF.
ואלה המוצרים:
Intensive Pore Minimizer
Blue Plasma
Intensive Pore Treatment
Advanced Eye Area Therapy
Photo Plasma

אני לא טוטאלית למוצרים האלה, אני משתמשת גם במוצרים של חברת origins שאני מאוד אוהבת, ומשלבת בין שתי החברות, אבל הרגשתי שאני צריכה איזשהו boost לעור הפנים שלי, משהו קצת יותר טיפולי.
עד כה אני מאוד מאוד מרוצה.


שאני אוותר על הנייקד????
ת׳אמת שאני ממש אבל ממש לא צריכה, ואחרי שהחלטתי לוותר על ה2 בזמנו כשיצאה, אמרתי לעצמי שאין לי צורך בזו.
אבל כשראיתי אותה לא יכלתי לעצור את עצמי.
בחנות הן עומדות אחת ליד השנייה, ואני שמחה שלא קניתי את הגרסה השנייה.
אך הגרסה ה 3 מהממת, וכבר באותו היום שקניתי השתמשתי בה.
הפלטה מגיעה עם מברשת דו צדדית - צד אחת להנחת צלליות והשני לטשטוש, ודוגמית של כל ארבעת הפריימרים לעיניים (בהם עוד לא השתמשתי).


מברשות חדשות של clarisonic
Cashmere cleanse brush head
Satin precision brush head

עוד לא השתמשתי בהן, כרגע אני עדיין משתמשת במברשות ״הרגילות״.


ועוד כמה דברים:
עפרון לגבות של hourglass - רק כדי שיהיה למקרה שהנוכחי יסתיים.
Shimmering Skin Perfector - pressed של חברת BECCA - אל תראו סרטוני יו-טיוב בזמן שהות בניו-יורק!!!! קניתי אותו אחרי שראיתי סרטון מועדפים ביום שהייתי במלון כל היום...
Amazonian clay full coverage airbrush foundation של חברת tarte. גם אותו ראיתי בסרטוני יו-טיוב שונים ובתור אחת שאוהבת מייקאפ-פודרה, המוצר הזה מאוד עניין אותי
ומברשת airbuki bamboo powder foundation brush שמומלצת לשימוש עם המייקאפ הנ״ל.








ואיך אפשר בלי מתנות מספורה:



אלו רק המתנות שקיבלתי מהמאפרת, זה לא כולל את המוצרים בגודל מיוחד שלקחתי עם הנקודות שלי, אבל את כולם השארתי בארץ לאחיות שלי.
לקחתי מסקרה של tarte, שני ליפגלוסים של urban decay וסט מוצרים של loccitane.


נראה לכן שהייתי רק בספורה?!?!?

היה לי (או יותר נכון לאחותי) להחזיר 24 מוצרים לMAC, ומה שכיף בארה״ב, שניתן לקבל גם צללית על כל 6 מוצרים.
שתי צלליות שלקחתי והשארתי בארץ:
nylon ו cranberry




אני לקחתי את ה satin taupe
ואת הליפסטיק היותר מדובר שהיו פה לאחרונה: heroine
הכוונה היתה שאחותי תיקח אותו אבל היא היתה נחמדה מספיק בשביל לתת לי אותו.

ובלי קשר ל back to mac, קניתי גם קונסילר.
בעבר הרחוק מאוד הייתי משתמשת רק בקונסילר של מאק, select moisturecover, אחרי כמה שנים רציתי לנסות קונסילרים שונים אבל הוא תמיד היה בתועדה כמוצר מועדף.
אז החלטתי לנסות קונסילר נוסף של מאק, והפעם בחרתי את mineralize concealer





ומה עוד??? יש עוד???
בטח שיש עוד


שני ColorBurst של REVLON
ת׳אמת שקצת הופעתי מהמחיר שלהם, 9.5$ לפני מעמ.
באחד הדראגסטורים היה מבצע, השני בחצי מחיר, אז אלו הצבעים שבחרתי.


אז נכון שזה לא הרבה????

עוד כמה דברים שקניתי היו נרות וג׳ל אלהוכול לידיים ב bath and body works ושני בשמים של jo malone (ועוד מלא מלא בגדים לבת שלי).

היה לי כיף כמו תמיד, ואני כבר מחכה לפעם הבאה :)



במידה ותרצו ביקורת על אחד מהמוצרים רק תגידו...

שבוע טוב וחג שמח

4 תגובות:

  1. וואוו! איזה קניות מהממות!!!
    תתחדשי על הכל :)

    השבמחק
  2. וואו איזה כיף!
    המייקאפ פודרה של tarte נראה ממש מעניין,כנ"ל גם המברשת קבוקי הזאת.
    בתור אחת שגם משתמשת במייקאפ פודרה אני אשמח לשמוע התרשמות ממנו לכשיהיה לך.
    זהר.

    השבמחק
    תשובות
    1. המברשת קבוקי היא אליפות, הכיסוי איתה מלא בכל סוגי המייקאפ-פודרה שיש לי. לגבי המייקאפ אני עוד לא החלטתי את דעתי עליו. מהפעמים המעטות ששמתי אותו הרגשתי שהוא נראה יותר טוב אחרי שעה-שעתיים. אעלה פוסט מפורט בהמשך עליו, אחרי שאעשה עוד כמה נסיונות.

      מחק