יום שני, 8 באוקטובר 2012

Marilyn O' Marilyn

צילום: שירלי רחמוט (שותפתי לפשע)

אז כמו כל מכורת איפור, לא יכלתי להישאר אדישה לקולקציה של מרילין מונרו במאק.
ראיתי את התמונות המוקדמות אצל טמפטליה וחיכיתי לביקורת הכתובה (וגם פה) או המצלומת שלה על הקולקציה.
* התרשמות ראשונית תוכלו לראות גם אצל טיפאני די.

ידעתי שעל הצלליות אני מוותרת מראש, גם בגלל הביקורת וגם כי אני לא באמת צריכה עוד צלליות, הליפגלוסים והליינרים גם לא היו בראש מעייני כי אני לא משתמשת.
עיניינו אותי הליפסטיקים, הסמקים והביוטי פאודר.

אז קודם כל אספר לכן שהמאפרות בדוכן של מאק (לא הלכנו לחנות, אלא לכלבו שיש שם דוכן שלהם) היו מאופרות במוצרים מהקולקציה, והן פשוט היו יפיפיות, אני ושירלי, חברתי לפשע, פשוט לא הפסקנו להסתכל עליהן ולדבר על כמה שהן יפות!!!
אני חושבת שדגמנו כל מוצר אפשרי מהקולקציה הזו, בסופו של דבר קניתי ליפסטיק אחד ואת הביוטי פאודר.

אז הנה כמה תמונות וסווטשים

FOREVER MARILYN - BEAUTY POWDER
לאחרונה הייתי בחיפוש אחר היילייטר מאט, אז כפי שאתן רואות בתמונה, הוא לא מאט לגמרי,
אבל ממש לא שימרי או מנצנץ כמו היילייטרים רבים אחרים.

LOVE GODDESS - SATIN LIPSTICK
ת'אמת שלא התכוונתי לקנות ליפסטיק מהקולקציה, כי קניתי שניים מהקולקציה הקבועה ואני לא באמת צריכה עוד אחד, אבל כששירלי שמה את הליפסטיק עליה לא יכלתי לעמוד בזה וישר ניסיתי גם אני. הוא מהמם!!!!!!!


והנה כמה תמונות עם הליפסטיק (סורי שאני לא מאופרת ונראית כאילו הרגע קמתי מהמיטה - זה כמעט נכון).
אם אתן מחפשות להתחדש בליפסטיק - רוצו לקנות אותו!!

ומה אני חושבת בכללי על הקולקציה?
הגוונים של הליספטיקים מאוד יפים, אין אחד שיכלתי להגיד שהוא לא עושה לי את זה.
הסמקים גם יפים ומאוד פיגמנטיים והביוטי פאודר זה בדיוק מה שחיפשתי.
לגבי הצלליות כפי שראיתן או קראתן אצל טמטפליה (או כריסטין), הן ממש ממש נוראיות. יש מלא נשורת של נצנצים, המריחה לא אחידה, הצבע לא פיגמנטי מספיק, ואף אחת מהצלליות לא באמת מחדשת משהו.
בעפרונות שפתיים ובליפגלוסים אני לא משתמשת אז אין לי כל כך דעה על מה שיצא עם הקולקציה.
אני ממליצה לכן ללכת ולראות ולדגום - יש שם דברים שחבל לפספס...

אז נחתום ב


ושיהיה המשך שבוע נפלא...

3 תגובות:

  1. אלה פריטי אספנות אין ספק, לא הייתי משתמשת אלא לראותם בלבד. הסמקים קסמו לי בגלל האריזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. למה לא להשתמש.? את הקופסה תמיד אפשר לשמור...
      הרבה זמן לא התרגשתי ככה מקולקציה של מאק, אני חושבת שמשהו כמו שנתיים וחצי לא קניתי במאק משהו שהוא לא בסיס (מייקאפ / מנקה מברשות / קונסילר / מברשות וכדומה).
      המוצרים פשוט יפיפיים חיצונית וחלקם גם המוצר עצמו.
      שווה רק ללכת לראות

      מחק
  2. אודם מהמם, ושווה לקנות לו רק בגלל האריזה.
    תתחדשי ותהני!

    השבמחק