יום שבת, 4 באוגוסט 2012

FACE OF THE MONTH - מומלצי יולי

החודש קצת התלבטתי אם לפרסם פוסט על מוצרי החודש שלי,
כי הרגשתי שהאיפור שלי כל החודש היה רגיל, לא מושקע, רק בשביל לא ללכת בלי...
ואז שמתי לב שהיתה לי רוטינה מסויימת בחודש הזה וכנראה שהסתדרתי איתה לא רע ואהבתי את התוצאה, אז למה לא לכתוב על זה??

אבל קודם כל קצת רקע: חודשי הקיץ בהולנד מתאפיינים בגשם ולחות, משהו בין מגעיל לאיכסה!
מידי פעם צצה לה השמש להגיד שלום, ובחודש יולי היא אפילו צצה לשבוע וחצי, שזה המון..
אבל רגע, אל תשמחו איתי יותר מידי, כי שמש בהולנד זה אומר 28-29 מעלות בלי מזגן!!!! כן, כן.. מה ששמעתן- אין מזגן!!!
אז מה עדיף? גשם ולחות או 28 מעלות בלי מזגן? אף אחד מהם!!!
המזג אויר הזה גרם לי לא לרצות להתקרב לשולחן האיפור שלי, מה שגרם, בסופו שך דבר, לשגרת איפור של גג 10 דקות.

והנה המוצרים שליוו אותי כל יולי:


ונתחיל עם מוצרי הבסיס:
סטודיו-פיקס פאודר של מאק, מברשת קבוקי של ברברי, רולאון קונסילר של גרנייה
המוצר הראשון שנח על הפנים (לאחר קרם לחות) הוא הroll on של GARNIER.
מדובר במוצר בעל כדור מתכת, המוצר עצמו מכיל בתוכו קפאין ולאחר ההנחה העור העדין מתחת לעיניים מקבל "בוסט של אנרגיה". הגרסה הראשונה יצאה ללא קונסילר, ובערך לפני שנתיים (אולי יותר) יצאה הגרסה עם הקונסילר. שמטרתה כמו הגרסה הראשונה לשפר ולהבהיר את מראה העיגולים השחורים מתחת לעיניים, ולהוסיף אקסטרא כיסוי.
אני לא יודעת להגיד לכן לגבי שיפור העיגולים השחורים מתחת לעיניים כי אין לי משהו חריג, אבל הכיסוי של הקונסילר הוא טוב, הוא נותן מראה חלק וללא קמטוטים (מה שכן יש לי), והוא מתייבש מאוד מהר.
מיד לאחריו אני מניחה את ה-מוצר שלי, סטודיו-פיקס פאודר של מאק יחד עם מברשת קבוקי של ברברי.
המראה שמתקבל הוא אחידות לגוון הפנים בלי שזה נראה עשוי מידי.

ועכשיו קצת צבע לפנים:
מברשת קונטור של ריל טכניק, דואו של נארס, מברשת 109 של מאק

גם פה רציתי ללכת על הכי פשוט, ומה יותר פשוט ממוצר שמכיל שניים??
בחרתי ב mini blush / bronzer dou  של NARS (שכתבתי עליו פה).
המברשות שהשתמשתי בהן - לברונזר: מברשת contour brush של real techniques (וסרקתי אותה כאן).
לסומק השתמשתי ב 109 של מאק (וגם אותה סרקתי כאן).
המוצרים הונחו בצורה מאוד קלילה, רק כדי לקבל קצת צבע.

ונעבור לעיניים:
shimmer strips  של physician's formula

לתיחום העיניים השתמשתי בסט shimmer strips של physician formula.
מדובר שסט של שלושה עפרונות עיינים (כפי שאתן רואות בתמונה). לעפרונות יש נצנצים קטנים קטנים קטנים, אפשר להגיד יותר כשימר מאשר נצנצים.
העפרונות מאוד נוחים לטשטוש ועם זאת עמידים מאוד (הגיוני?).
אני חושבת שזה העיפרון היחיד שהחזיק מעמד אצלי בקו המים התחתון (ולשם השאווה הבלאק-טראק של מאק לא מחזיק לי ונוזל אחרי כמה שעות).
השתמשתי בהם גם כתיחום בתוך העין, גם מחוצה לה בקן הריסים התחתון וגם כתיחום עליון וטשטשתי. התוצאה: מאוד עדינה ומדגישה את העין.
את הסט הזמנתי מהאתר i-herb.

ואחרונה חביבה, ואפשר להגיד שבלעדיה איפור יכול להיות חסר משמעות: המסקרה

היפנוז של לנקום, מסקרה של אינגלוט

לאחר שה dall eyes שלי של LANCOME החלה לגמגם, הבנתי שאין ברירה אלא להניח לה ולעבור למסקרה אחרת.
השתמשתי בשתי מסקרות החודש, בלי העדפה מסויימת.
1. HYPNOSE - נראה לי שזו הרגילה. זו המסקרה השנייה שלי של לנקום אחרי הdall eyes, אז אני לא כל-כך בקיאה.
אני מרוצה ממנה, עוד לא החלטתי מה היא באמת עושה לריסים, אבל אני אוהבת את התוצאה.
האם אקנה את הגודל המלא? לא בטוחה עדיין. קודם אסיים את מסקרה מספר 2.
2. perfect length & define mascara - INGLOT - שנקנתה כחלק ממתנות היומולדת שלי ולא השתמשתי בה, כי ה dall eyes היתה פתוחה. (היה קשה לא לפתוח אותה אבל עמדתי בזה בכבוד).
את המסקרה ניסיתי לראשונה בביקור בארץ, לאחותי יש אותה, ומאוד אהבתי את התוצאה. המראה שנוצר איתה הוא של ריסים מופרדים וארוכים, מאוד מתאים ליום יום ובהחלט גם לערב.
המברשת שלה הוא בעצם מסרק גומי שמסרק את הריסים עם החומר עצמו וכך כל ריס נצבע ומופרד מהריס שלידו.
אין לי ספק שזו מסקרה שארכוש בשנית.


ובטח עכשיו אתן מחכות לתמונה שלי עם כל המוצרים..
אז לצערי לא תהיה אחת כזו הפעם..
יצור קטן וחביב העונה לשם הרפס החליט לבקר אותי על השפתיים והמראה הוא לא חביב במיוחד.
אך מכיוון שהיה לי חשוב לכתוב פוסט על המוצרים שלי לחודש יולי, החלטתי שזה בסדר ואני בטוחה שתסלחו לי.

לכל שאלה, הערה , הארה וכו'.. אתן יודעות איפה להשאיר את זה !!:)

4 תגובות:

  1. אני מניחה שזה לא משנה איפה אתה גר, בסופו של דבר קיץ זו לא עונה פופלארית כנראה בשום מקום על גבי הגלובוס (למרות שמודה ומתוודה - הייתי בכל זאת מעדיפה להעביר אותה וכל עונה אחרת לצורך העניין בהולנד ולא בישראל..)
    אל הרול של גרנייה התוודעתי רק בזכות הגלוסיבוקס האחרונה ואכן מדובר במוצר מוצלח, על איכות המוצרים של נארס אין ויכוח וכך גם לגבי המברשת של ריל טכניק - פשוט מעולה!
    כרגע אני משתמשת ב- doll eyes, אבל סיקרנת אותי לגבי המסקרה של אינגלוט, אבדוק אותה בביקור הבא שלי אצלם :)

    השבמחק
  2. המסקרה של אינגלוט באמת מעולה,
    זה כאילו לשים מסקרה ואז לסרק עם מסרק ריסים רק ביחד - ממליצה לך לנסות אותה.
    אני לא יודעת מה המחיר שלה בארץ אבך כאן היא עלתה לי 13 יורו, שזה בהחלט מוסיף לה.

    ולגבח המזג אויר - אין ספק שהקיץ הוא סיוט בארץ, אבל תחשבי שהחורף כאן נוראי... אני כבר 3 שנים בהולנד ועוד לא התרגלתי למזג אויר פה....
    אז בכל מקום יש פלוס ומינוס :)

    השבמחק
  3. הדואו של נארס עושה לי חשק גם! אבל המסקרה של אינגלוט ממש מעניינת. מה מחירה?

    השבמחק
  4. הדואו ממש מוצלח לדעתי...
    והמסקרן נראה לי עלתה 11 או 13€ אז אני מניחה שגם בארץ היא לא תהיה יקרה...

    השבמחק