יום שישי, 15 ביוני 2012

הופ הופ טרללה, גדלתי בשנה...

כמה שחיכיתי לכתוב את הפוסט הזה, ואני מקווה שאתן חיכיתן לקרוא אותו,
אז בלי הרבה דיבורים מיותרים, אספר בקצרה ששבוע שעבר חגגתי את יום הולדתי ה 20 והאחרון (או 29 במספרים) ואין כמו מתנות בתצורת איפור בשביל לעשות לי טוב על הלב.

מאמא של הבן-זוג קיבלתי כסף ואיתו קניתי את הסט wicked attraction של נארס.



את הסט הזה אני חומדת מעל לשנה, מאז שראיתי אותו בasos, אך מה גדולה היתה אכזבתי כשגיליתי שאסוס שולחים נארס רק לאנגליה ואירלנד (למה?!?!?). מאוכזבת מאוד שוטטתי לי באינטרנט בניסיון נואש למצוא אתר שיש בו מוצרים של נארס ואת הסט הזה בעיקר וששולח להולנד. להפתעתי גיליתי שיש לנארס אתר אירופאי ומשם הזמנתי, עלות משלוח של 7.50 יורו (ועוד 45 יורו על הסט) ותוך 5 ימים הוא כבר היה אצלי בבית.
למה דווקא הסט הזה:
1. אין לי אף מוצר של נארס, ואני חושבת שזה כיף להתנסות בכמה מוצרים של חברה מסויימת בפעם אחת.
2. שמעתי וקראתי רבות על הלגונה והאורגזם של נארס וגם על הפריימר שלהם לעיניים, אז מצאתי סט שמכיל את שלושתם - ולא יכלתי לסרב לזה.

אז מה בעצם הסט מכיל:
דואו בלאש - אורגזם ולגונה, כל אחד מהם 2.5 גרם
צללית - פאת'ום (fathom) במשקל 2.2 גרם
ליפגלוס - larger than life - sheer nude pink
פריימר לעיניים

כפי שאתן רואות, הכל בגודל מיני או מוקטן.

חוות דעת על הסט ומוצריו יועלה בפוסט סקירה בנפרד.

המתנה הבאה שקיבלתי היתה מהבן-זוג. אני באמת מעריכה אותו כל פעם שהוא הולך לחפש לי מתנה, ליום הולדת, ליום השנה, לכריסמס, ראש השנה ועוד ועוד... מה כבר אפשר לקנות למישהי שיש לה (כמעט) הכל, אבל הנה הוא מצא



הספר של קווין אקוואן די ישן, הוא פורסם ב 1997, אבל לא נראה לי שזה גורע מהתוכן שלו. בינתיים רק ריפרפתי בספר וקראתי את דברי הפתיחה, אז אין לי הרבה מה להגיד על התוכן.
הספר הזה מצטרף לעוד שני ספרים בתחום האיפור שיש לי, ונראה יפה מאוד יחד איתם בארונית הספרים שלנו בכניסה לבית.
המתנה השנייה כפי שאתן רואות שייכת לדיור, מדובר ב nude tan - healthy glow enhanching powder
ברונזר / פודרה שמגיעה עם מברשת קטנטנה.
אז קודם כל זה מוצר האיפור הראשון שיש לי של דיור (די מפתיע).
דבר שני, זה מוצר שבחיים לא הייתי קונה לעצמי, כי הוא לא זול ולא משהו שהכרחי לי באוסף האיפור שלי, אבל כשאני מקבלת אותו במתנה אין מאושרת ממני.
את הברונזר הבן-זוג קנה לי בגון 03, וסווטשים שעשיתי במשביר לצרכן העלו שזה כהה מידי בשבילי, ולכן הייתי צריכה להתאפק ולא להתשמש במוצר עד שהיה לי זמן ללכת ולהחליף אותו.
הגון שלקחתי הוא 01, הבהיר ביותר, מתוך מחשבה שאוכל להשתמש בו בחורף.
עוד לא עשיתי שימוש במוצר אז אין לי חוות דעת עליו.

המוצרים הבאים נקנו מכסף שקיבלתי מהמשפחה ליומולדת (משתלם לחגוג יומולדת בארץ, ותודה לאחותי שילדה ונתנה לי סיבה להגיע לארץ).
היעדים היו אינגלוט ומאק ומה שאמצא בדרך.

מאינגלוט הייתי צריכה קונסילר חדש, כי זה שהיה נגמר, ורציתי עוד 2-3 צלליות.
רציתי לראות בלייב צללית בצבע ירוק-מנטה שהיוטיוברית miss glamorazzi מדברת עליה בוידאו המצורף (דקה 8:00), אבל לא הייתי חכמה מספיק בשביל לרשום את המספר של הצללית, וכשהגעתי לחנות, הסווטשתי צללית אחרת ולא אהבתי.. אבל לא נורא, סיבה מצויינת לחזור לשם שוב :)

וזה מה שנרכש באינגלוט



אז כמו שאמרתי נקנה קונסילר, שבתמונה נראה מעט כהה, אבל הוא בגוון המתאים.
צללית pearl 446 - יש לה מין shine עדין מאוד והיא יפיפיה.
צללית  rainbow r111 - כמה יפתיע אתכן אם אגיד שאין לי צללית בהירה מאט?? אז אין לי, ולא רציתי לבן וגם לא שמנת, אז מצאתי את הצללית הזו, שבערבוב הצבעים יחד יותר צבע פודרה עדין מאוד.
נרכשה מסקרה  perfect length & define mascara אני לא רוצה לפתוח אותה כי אני עם מסקרה פתוחה עכשיו, אבל המברשת שלה היא ממש מסרק ריסים והיא מפרידה את הריסים בצורה משגעת (מבטיחה תמונה כאשר אפתח אותה).

הכל יחד עלה 37 יורו.
שאלה למבינות: האם כשקונים צלליות / קונסילר / שפתון או כל דבר שקשור לfreedom system  בנפרד, כלומר לא רוכשים פלטה, האם המחיר של המוצרים עולה?
כי הצללית הרגילה עלתה לי 8 יורו והrainbow עלתה 9 יורו, ובעבר כשקניתי פלטה של 10 עם 10 צלליות, הכל יחד עלה לי 60 יורו, אז או שהם העלו את המחירים, או שבאמת אם קונים ללא פלטה זה יקר יותר..
אז אם למישהי תשובה אשמח לשמוע..


קפיצה למאק העלתה בחכתי מוצרים בסיסיים ביותר. זה זמן רב שאני נכנסת למאק, עושה סיבוב ויוצאת מהחנות בלי כלום - פשוט הם כבר לא מרגשים אותי.
בחנות היו שתי קולקציות:  Beth Ditto ו Real Sexy (שמשום מה לא מופיעה באתר של מאק, אז למי שיש סבלנות, מצ"ב סרטון של טמפטליה) ולא היה שם שוב דבר שהיה מבחינתי שווה קנייה.
אז המוצרים שנרכשו הם סטודיו פיקס פאודר ומנקה מברשות (בסיסי אמרנו כבר?!?)



ומוצרים אחרונים (זהירות חפירה):
השבוע הגיעו להולנד הקולור טאטו של מייביליין, המחיר שערורייתי ועומד על 10 יורו לצללית.
וכמה שרציתי לקנות לא הסכמתי להוציא את הסכום הזה.
רצה המזל (יומולדת או לא?) ומאתמול היה מבצע בחנות סטייל סופר-פארם (בשם אטוס) שהמוצר איפור עיניים השני של מייביליין חינם!!!
מה רבה היתה התלהבותי כשראיתי את המבצע בחנות שנמצאת בתחנה המרכזית, בחרתי שני צבעים והלכתי לקופה.
מאוד הופתעתי כאשר המוכרת העבירה את הצללית וההנחה לא נקלטה מיד, והמוכרת החמודה ביקשה ממני 20 יורו, הסבתי את תשומת ליבה למבצע והיא טענה שזה לא נכלל במבצע כי זה מוצר חדש. לא היה לי זמן להתווכח איתה על זה, החזרתי את הצלליות למקום והלכתי הביתה.
(כל זה קרה לפני כמה ימים).
אתמול כשהייתי באמסטרדם, נכנסתי לסניף אחר של אטוס, נשארו לי 20 יורו בארנק ואמרתי לעצמי "יאללה, פנקי את עצמך, תבחרי שתי צלליות וזהו".
בחרתי את גוון 35 on and on bronze ו 40 permanent taupe והלכתי לקופה (בתקווה שבסניף הזה המבצע תקף). אז המחשב לא קלט את המבצע גם הפעם, אבל הבחורה שטיפלה בי אמרה לי שיש עכשיו מבצע על המוצרי איפור לעיניים, ועשתה לי את ההנחה באופן ידני במחשב, ובסופו של דבר שתי הצלליות עלו 10 יורו.
בשביל לא להיות גרידית מידי ולבחור עוד צלליות, שילמתי וביקשתי קבלה (הסבר מיד) ויצאתי מחוייכת.
לפני שעליתי על רכבת חזרה הביתה נכנסתי לסניף בתחנה המרכזית באמסטרדם והלכתי לבחור שני צבעים נוספים 05 eternal gold ו 55 immortal charcoal והלכתי לקופה עם אסטרטגיה בראשי.
לא הופתעתי שהמחשב לא קלט את המבצע גם בחנות הנוכחית ושהמוכרת ביקשה ממני 20 יורו, ובאותו הרגע שלפתי את הקבלה מהסניף הראשון שהייתי בו, והצגתי לה אותה ואמרתי לה שיש מבצע ושבסניף האחר קיבלתי את ההנחה, היא לקחה את הקבלה, הסתכלה, בחנה ואמרה לי שהיא רואה שבסניף הקודם עשו לי את ההנחה ידנית (אה וואלה?!?!?) אז לא היתה לה יותר מידי ברירה וגם היא נתנה לי את ההנחה, כלומר 10 יורו לשתי צצליות.
אז בסה"כ מדובר ב 4 צלליות ב 20 יורו - אני מרוצה..
ועכשיו תמונה

מימין לשמאל: 05, 55, 35, 40

ותמונה אחרונה מבטיחה:
דוגמיות שהבן-זוג קיבל שהלך לקנות לי את הברונזר של דיור + דוגמיות שאני קיבלתי שהלכתי להחליף את המוצר לצבע אחר



7 דוגמיות של בשמים, דוגמית מוזרה של אודם של לנקום, דוגמית של שמפו טיפולי כלשהו ודוגמית של קרם עיניים של סיסלי. אם לא ציינתי עד עכשיו שאני אוהבת לקנות קוסמטיקה ואיפור בהולנד, אז אציין עכשיו - אני מאוד אוהבת!!!

אה.. ועוד דבר קטן:
לא קיבלתי או קניתי רק איפור ליומולדת,
קיבלתי שמלה מקסטרו ואמא פינקה אותי בחולצה ומכנסיים של קסטרו גם כן.

מעניין מה יהיה ביום הולדת הבא, אבל נצטרך לחכות עוד 51 שבועות.

וכמו תמיד: אם מישהי רוצה חוו"ד על המוצרים, אל תהססו לבקש :)

6 תגובות:

  1. קודם כל יום הולדת שמח !
    ואז תתחדשי על הכל, נראה כיף במיוחד :)
    הצלליות מאינגלוט נראות מקסימות וגם הצלליות של מייבלין, מקווה שתהני מהן

    השבמחק
  2. תודה רבה!!
    אני ממש מחכה ליום ראשון (ואני בד"כ סובלת משביזות יום א) בשביל להתשמש במוצרים.

    תודה שוב

    השבמחק
  3. תתחדשי ומזל טוב עוד הפעם!
    כל כך כיף בשבילך לגור במקום שיודע להעריך קניה ונותן מלאאא דוגמיות ;)

    השבמחק
  4. תודה רבה!
    ואכן, זה חלק בלתי נפרד מחוויית הקנייה

    השבמחק
  5. יום הולדת שמח! מתנות שוות במיוחד D-:
    ואני חושבת שאנחנו חולקות כמה גוונים בצלליות של מייבלין!

    השבמחק
  6. תודה!!
    הגוונים של מייביליין משגעים, וממש עמידים.
    שוב - לא הייתי משלמת עליהם את המחיר המלא, אבל בשביל המחיר ששילמתי עליהן זה שווה במיוחד.

    הבנתי שהן הולכות להגיע לארץ במחיר של 70 שקל ליחידה, מעניין אותי אם יהיה עליהם מצבעים בפארמים

    השבמחק